Szkolenie przeznaczone jest
dla osób, które znają już podstawowe zasady pracy i możliwości programu, ale chciałyby pełniej wykorzystać jego potencjał, aby pracować sprawniej, wydajniej i mieć mniej kłopotów z tą złożoną aplikacją.
Cel szkolenia
Uczestnicy szkolenia poznają zaawansowane narzędzia, które umożliwią zastosowanie arkusza kalkulacyjnego do wielu nowych zadań oraz pozwolą na automatyzację wielu żmudnych i czasochłonnych czynności biurowych.
Ramowy program szkolenia:
- Zaawansowana edycja danych
- Wklejanie specjalne
- Transpozycja
- Ukrywanie danych
- Nadawanie nazw komórkom i obszarom
- Operacje na obszarach
- Odwołania cykliczne
- Praca z szablonami
- Typy szablonów w Excelu
- Tworzenie nowych szablonów
- Modyfikacja szablonów
- Zarządzanie szablonami
- Wykorzystanie istniejących szablonów
- Zaawansowane formatowanie danych
- Formatowanie warunkowe
- Konspekty
- Style
- Wykonywanie obliczeń za pomocą formuł i funkcji
- Przykłady funkcji logicznych, np. JEŻELI
- Przykłady funkcji zagnieżdżonych
- Funkcje daty i czasu, np: NETWORKDAYS, WORKDAY, DZIŚ, TERAZ, YEARFRAC,WEEKNUM
- Funkcje matematyczne: ZAOKR, ILOCZYN, SUMA.JEŻELI i inne
- Funkcje tekstowe – przykłady
- Funkcje wyszukiwania i adresu, np.: PODAJ.POZYCJĘ, WYSZUKAJ
- Funkcje informacyjne – przykłady
- Formuły tablicowe
- Odwołania krzyżowe
- Listy arkuszowe
- Tworzenie list arkuszowych
- Zastosowanie list arkuszowych
- Tworzenie wykresów
- Tworzenie zaawansowanych wykresów
- Tworzenie nowych typów wykresów – wykresy użytkownika
- Wyszukiwanie danych
- Sortowanie danych
- Metody filtrowania danych
- Praca z bazami danych
- Tworzenie bazy danych w arkuszu
- Użycie formularza do operacji na rekordach
- Wykorzystywanie makr do automatyzacji zadań w arkuszach
- Rejestrowanie makr
- Modyfikacja i optymalizacja makr
- Tworzenie formularzy ekranowych lub drukowanych
- Tworzenie okien dialogowych
- Tworzenie kontrolek okien dialogowych
- Sumy pośrednie
- Tworzenie sum pośrednich
- Zastosowanie sum pośrednich
- Analizowanie danych za pomocą tabel przestawnych
- Pojęcie tabeli przestawnej
- Tworzenie tabel przestawnych
- Szkielet tabeli przestawnej
- Modyfikacje tabel przestawnych
- Obliczenia na tabeli przestawnej
- Przykłady użycia tabel przestawnych
- Wykresy przestawne
- Raporty tabeli przestawnej
- Analiza „co jeśli”
- Zastosowanie analizy „co jeśli”
- Importowanie i eksportowanie danych
- Importowanie danych z innych aplikacji
- Eksportowanie danych do innych aplikacji
- Elementy graficzne – obrazy danych
- Dynamiczne i statyczne obrazy danych
- Zarządzanie zeszytami
- Zabezpieczenia zeszytów hasłami
- Zastosowanie podsumowania w zeszytach
Tryb szkolenia
szkolenie może odbywać się w trybie grupowym lub w trybie indywidualnym (np. dla jednej osoby).
Czas trwania szkolenia
w zależności od ustalonego zakresu i trybu szkolenia.
Cena szkolenia
ustalana po zatwierdzeniu programu szkolenia, trybu szkolenia oraz czsu twania szkolenia.
Osoby prowadzące
posiadają dużą specjalistyczną wiedzę praktyczną i teoretyczną oraz umiejętności dydaktyczne.
Miejsce szkolenia
- siedziba naszego ośrodka w Zabrzu (istnieje możliwość zakwaterowania w Hotelu wraz z wyżywieniem),
- dla niektórych szkoleń istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w miejscowości osoby szkolonej,
Stanowisko szkoleniowe
zapewniamy sprzęt specjalistyczny i komputerowy; na zajęciach stosujemy system wizualizacji, który umożliwia interaktywną pracę wykładowcy z uczestnikami szkolenia zwiększając jakość i efektywność szkoleń; każdemu uczestnikowi szkolenia zapewniamy własne stanowisko komputerowe wraz z indywidualnym wyposażeniem specjalistycznym
Uczetnicy szkolenia otrzymują:
- materiały dydaktyczne,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na specjalnym druku zatwierdzonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Kontakt
Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt telefoniczny:
tel. kom. 728 917 333, tel. 32 777 1111
lub przesłanie zapytania na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
\